Αναρτήθηκε από: admin | 18 Φεβρουαρίου 2015

Σφίγγω τα δόντια. Στέκομαι ΟΡΘΙΟΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν κρύβεται.


Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ

basilis-papageorgopoulosΌλοι νομίζω έχουν πλέον αντιληφθεί ότι ΑΔΙΚΑ βρίσκομαι εξοστρακισμένος στις φυλακές Διαβατών.

Την ΑΛΗΘΕΙΑ μπορείς να την κρύψεις για μικρό χρονικό διάστημα, όχι όμως για πολύ.

Σήμερα έγινε ακόμη ένα βήμα στον δρόμο της πλήρους αποκάλυψης της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.

Στο Πενταμελές Δικαστήριο 2 Εφέτες ψήφισαν ως γνωστόν ότι είμαι απολύτως ΑΘΩΟΣ.

Σήμερα ο Εισαγγελεύς του Δικαστηρίου εισηγήθηκε την ΑΝΑΣΤΟΛΗ της ποινής μου μέχρις ότου αποφανθεί ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ για την υπόθεσή μου, η δε Πρόεδρος του Δικαστηρίου ψήφισε υπέρ αυτής της εισήγησης, την αναστολή δηλαδή της ποινής μου.

Δυστυχώς οι υπόλοιποι Δικαστές αποφάσισαν την παραμονή μου στην φυλακή, όπου πλέον τίθεται όχι μόνο θέμα πολιτικής και ηθικής εξόντωσής μου, αλλά και βιολογικής εξόντωσής μου.

Σφίγγω τα δόντια. Στέκομαι ΟΡΘΙΟΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν κρύβεται.

Οι Συμπολίτες μου και οι Συμπατριώτες μου να μου έχουν εμπιστοσύνη.


Σχόλια

  1. Έχω μείνει άναυδη για ακόμη μια φορά!Δεν ειμαι η μόνη…Κ.Παπαγεωργόπουλε το όπλο σας είναι η δύναμή σας και είναι ένας ακόμα λόγος που πραγματικά σας θαυμάζω!Μη λυγίσετε ούτε μια στιγμή!Κουράγιο σε σας και στην οικογένειά σας.θέλω να πιστεύω σε μια δίκαιη απόφαση του Άρειου Πάγου!

  2. Κράτα γερά Βασίλη και μην τους δώσεις την χαρά να σε βλέπουν να καταρέεις , δεν αξίζουν ούτε να λέγονται δικαστές αυτοί οι κύριοι. που και μόνο το πόρισμα του Ρακιντζή έφτανε να σε αθωόσουν, όπως αθώωσαν όλους τους αντιδημάρχους σου που διαχειρήζονταν τα οικονομικά του Δήμου , καράτα γερά είμαστε μαζί σου.

  3. λυπαμαι πολυ, αλλά σημερα ενιωσα οτι στη Θεσσαλονικη δεν υπαρχει δικαιοσυνη…..η λεξη εγινε ανεκδοτο με τον Τοτό….Βασιλη συγκεντρωσε τις δυναμεις σου, βάλε τη δυναμη της ψυχης και του πνευματος σου να δουλεψουν….μη δωσεις τη χαρα στους απανθρωπους υπανθρωπους να σε δουν να καταρρεεις. ..σε αγαπω και σε σεβομαι απεριοριστα..

  4. Κουραγιο Βασιλη ως και στην φυλακη κανεις πρωταθλητισμο ημερων,δεν θελουν να σε χασουν,στο τελος τα σκουπιδια θα σου ζητησουν συγνωμη,σφηξε τα δοντια μην λυγας τωρα σε λιγο θα ερθη το τελος της δικαιωσης σου.


Σχολιάστε

Kατηγορίες