Αναρτήθηκε από: admin | 22 Δεκεμβρίου 2014

Εύχομαι η πολιτική λάσπη που πληρώνω και εγώ να μη καταλάβει τα πάντα!


Συλληφθέν Καρέ 4ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΑΣΠΗ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

Για δεύτερη φορά στη ζωή μου θα κάνω Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά και την ονομαστική μου εορτή μακριά από τα αγαπημένα μου πρόσωπα, μακριά από τους φίλους μου, μακριά από τους Θεσσαλονικείς.

Θέλω να πιστεύω ότι η ώρα της δικαίωσης δεν θα αργήσει. Άλλωστε η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Για όλα αυτά κάποιοι – όπως τόνισα και στο τριμελές Εφετείο – θα έχουν τύψεις μέχρι να πεθάνουν.

Σήμερα, το σημαντικό για μένα είναι ότι εδώ στον χώρο της εξορίας, της απομόνωσης και των απάνθρωπων συνθηκών και παρ’ όλο που αντιμετωπίζω έναν συνεχή πόλεμο λάσπης, δέχομαι με όλους τους δυνατούς τρόπους άπειρες εκδηλώσεις αγάπης, αγωνίας, συμπαράστασης και αλληλεγγύης από γνωστούς και αγνώστους, από ψηφοφόρους όλων των πολιτικών Παρατάξεων από ανθρώπους που από την πρώτη στιγμή αντελήφθησαν την εις βάρος μου εξόφθαλμη σκευωρία.

Δέχομαι άπειρες εκδηλώσεις συμπαράστασης από αγνούς πατριώτες που παρακολούθησαν την μακρά προσφορά μου προς την Ελληνική Κοινωνία, που παρακολούθησαν την ανιδιοτέλεια με την οποία υπηρέτησα τον τόπο είτε με την ιδιότητα του αθλητή, είτε του εκπροσώπου του Λαού της Θεσσαλονίκης στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, είτε του επί 12ετία Δημάρχου Θεσσαλονίκης.

Σε όλους αυτούς, αλλά και σε όλους τους συμπατριώτες μου εύχομαι ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, εύχομαι ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ, εύχομαι η πολιτική λάσπη που πληρώνω και εγώ να μη καταλάβει τα πάντα, εύχομαι η Πατρίδα να ξεπεράσει την εσωστρέφεια και την εμφύλια αντιπαράθεση και να κινηθεί με ταχύτητα στον δρόμο της προόδου και της ευημερίας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ – ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.


Responses

  1. Για ποιό λογο είχατε κοινό τραπεζικό λογαριασμο με τον Λεμούσια?
    Εγώ πίστευα στην αθωοτητα σας, αλλά τώρα???
    Γιώργος Γ

  2. κυριε Παπαγεωργοπουλε καλη χρονια,ευχομαι ο αρειος παγος να σας δικαιωσει και να επιστρεψεται στην οικογενεια σας .εισται ΑΘΩΟΣ.

  3. χρονια πολλα! με υγεια και την αγαπη του θεανθρωπου! κανε υπομονη αυτη την στιγμη ειτε μεσα ειτε εξω τον ιδιο εφιαλτη ζουμε

  4. Διαβάζοντας για την υπόθεση καταλαβαίνει κανείς πολύ γρήγορα ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως στοιχείο σε βάρος του π. δημάρχου. Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι στο πρόσωπο του κ.Παπαγεωργόπουλου αναζητήθηκε ένα εξιλαστήριο θύμα. Ελπίζω οι δικαστές που θα ασχοληθούν από εδώ και πέρα με την υπόθεση να έχουν το ηθικό σθένος και την παρρησία να αποκαταστήσουν αυτή την φρικτή αδικία που έγινε εις βάρος του ανθρώπου αυτού.κύριε Παπαγεωργόπουλε , κουράγιο, εύχομαι η ημέρα σωτηρίας να έλθει πολύ σύντομα !!

  5. Αγαπητέ μας φίλε Βασίλη, Χρόνια Πολλά με υγεία, να κάνεις υπομονή και όλα θα ξεπεραστούν. Η δικαίωση πιστεύω ότι δεν θα αργήσει, θα βρεθούμε όλοι οι φίλοι σου μαζί σύντομα. Καλή Χρονιά !!! Κράτα γερά !!!

  6. Κ.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΕ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ ΦΙΛΟΥΣ.ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 2015 ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙ ΑΞΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΣΑΣ!


Σχολιάστε

Kατηγορίες

