Αναρτήθηκε από: admin | 19 Φεβρουαρίου 2010

Δήμος Θεσσαλονίκης: Άρχισε η νέα ανάπλαση των πεζοδρομίων στο Ιστορικό κέντρο της πόλης


ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος συνοδευόμενος από τον αντιδήμαρχο Δημοτικών Έργων και Κυκλοφορίας Βαγγέλη Δημητρίου επιθεώρησε (Πέμπτη), την εξέλιξη του έργου «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΟΔΩΝ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΟΛΗΣ», προϋπολογισμού 3.000.000 €.

Ο κ. Παπαγεωργόπουλος κατά τη διάρκεια της επιθεώρησης αναφέρθηκε στην προσπάθεια που καταβάλει η Δημοτική Αρχή για την ριζική αναμόρφωση των πεζοδρομίων στο ιστορικό κέντρο της πόλης, σε δρόμους ζωτικής σημασίας, με έντονη εμπορική κίνηση.

«Δημιουργούμε εκείνες της προϋποθέσεις, υπογράμμισε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, για την ασφαλή διακίνηση των πεζών, την άνετη μετακίνηση ατόμων με κινητικά προβλήματα από τις ράμπες που δημιουργούμε, την αξιοποίηση των θέσεων στάθμευσης και  την προστασία του πρασίνου».

Το έργο αφορά την κατασκευή 29 κάθετων δρόμων από την Ι. Δραγούμη έως την Εθν. Αμύνης και από το ύψος της Ερμού μέχρι την παραλία, δηλαδή όλους τους κάθετους δρόμους του Ιστορικού Κέντρου.

Με την προσπάθειά του αυτή, ο Δήμος Θεσσαλονίκης ευελπιστεί για την βελτίωση της ποιότητας ζωής στον πλέον εμπορικό τομέα της πόλης, με την όσο το δυνατόν μικρότερη όχληση των δημοτών.


Responses

  1. Mε την ΔΕΗ με τον ΟΤΕ με την ΕΥΑΘ με το Φυσικό Αέριο έχετε συνεννοηθεί ??????????
    ή Θα δούμε σε λίγο καιρό να αρχίζουν να σκάβουν, να σκάβουν , να σκάβουν και να ΜΕΡΕΜΕΤΙΑΖΟΥΝ ???????

    • πριν την έναρξη εκπόνησης της μελέτης διαβιβάζεται σε όλους τους Ο.Κ.Ω η περιοχή και οι εργασίες επέμβασης και ζητούνται στοιχεία για τα υφιστάμενα και προτεινόμενα δίκτυα τους στα προς επέμβαση πεζοδρόμια. Δυστυχώς μόνο η ΕΥΑΘ και ο ΟΤΕ αποστέλλουν απάντηση ενώ η ΔΕΗ σε πολλά σημεία έχει υπογειοποιήσει τα δίκτυά της.

  2. Το θέμα είναι μετά… από την ανακατασκευή να μην βλέπουμε επάνω αυτοκίνητα παρκαρισμένα…

    Τα πεζοδρόμια είναι για τους πεζούς
    και το βασικότερο όπου υπάρχουν kafe να μην είναι γεμάτο τραπέζια, καναπέδες, σόμπες… και ότι άλλο συνήθως βλέπουμε…..

    Εσείς φτιάχνεται τα πεζοδρόμια και οι μαγαζάτορες τα χρησιμοποιούν ως δάπεδο για τα kafe-bar τους!!!

    • Ο σκοπός της επέμβασης είναι να παραμένει τουλάχιστον ελεύθερο πλάτος και ύψος πάνω από τα πεζοδρόμια 1,5 και 2,20 μ αντίστοιχα (Ε.Ζ.Ο.Π-Ελεύθερη Ζώνη Όδευσης Πεζών). Δηλαδή φανταστείτε ένα νοητό κάδρο 1,5Χ2,20 ελεύθερο από διάφορα εμπόδια π.χ τραπεζοκαθίσματα και διαφημιστικές πινακίδες που χτυπάς το κεφάλι σου διότι τοποθετούνται λάθος. Οταν θα ολοκληρωθεί η επέμβαση της ανάπλασης θα καθορισθεί και η ζώνη που θα πρέπει να καταλαμβάνουν τα τραπεζοκαθίσματα με την Δ/νση Προσόδων χωρίς να θίγονται οι πεζοί.
      Τέλος οι οδηγοί θα πρέπει να αλλάξουν νοοτροπία και να σεβαστούν τους πεζούς αν και εγώ είμαι της άποψης για αφαίρεση πινακίδας και άδειας κυκλοφορίας από την Δημοτική Αστυνομία στους παραβάτες και φυσικά μεγάλο πρόστιμο μια που το κράτος έχει ανάγκη απο έσοδα.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: